Strona Główna · Download 21.07.2017 12:25:47

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2
Najnowszy Użytkownik: Admin_R
Witamy
Witamy serdecznie na oficjalnej stronie
Szkoły Podstawowej im. Ks. Erharda Staniszewskiego
w Śliwicach

Dyrektor szkoły: mgr Grażyna Wilkowska, z-ca: mgr Ewa Orlikowska
Adres do korespondencji:
89-530 Śliwice, ul. Szkolna 9
tel.: (52) 3340026, e-mail: spsliwice@wp.pl
Nasze osiągnięcia w bieżącym roku

Nasi uczniowie osiągają sukcesy. Zdobywają nagrody i wyróżnienia, zajmują zaszczytne miejsca w wielu zawodach, konkursach, turniejach, czy przeglądach. Niniejsza Księga ma na celu prezentować ich osiągnięcia, które są efektem pracy uczniów i nauczycieli przy wielkim zaangażowaniu rodziców.
Wycieczka do Arboretum w Wirtach
Dnia 22-06-2017 r. odbyła się wycieczka do Aboretum Wirty. Wzięli w niej udział uczniowie klasy VI A, która zwyciężyła w tegorocznym konkursie wychowawczym oraz grupa uczniów, którzy wyróżnili się w mijającym roku szkolnym szczególnymi osiągnięciami w nauce, sporcie, pracy na rzecz szkoły, zbiórce makulatury.
Arboretum Wirty to najstarszy ogród dendrologiczny w Polsce. Obecnie na terenie ogrodu rośnie blisko 145 gatunków, odmian i form roślin iglastych i 310 liściastych a także około 150 gatunków runa leśnego. W arboretum znajduje się jedyny w Polsce okaz orzecha pośredniego.
Miło było w przededniu wakacji pospacerować po alejkach ogrodu wśród sekwoi, jodeł i i wielu wyjątkowych okazów roślin oraz obejrzeć przepięknie kwitnący dereń.
Po zwiedzaniu arboretum laureaci byli gośćmi restauracji K2 w Borzechowie, gdzie zjedli smaczny obiad.
W drodze powrotnej do szkoły zatrzymaliśmy się w miejscu gdzie w 1956 roku odpoczywał Karol Wojtyła – święty Jan Paweł II. Znajduje się tam pamiątkowy obelisk.
Podsumowanie konkursów IV - VI
Podsumowanie konkursów I - III
14 czerwca 2017 roku uczniowie klas I-III spotkali się na apelu , aby podsumować różne konkursy szkolne.
Pani Danuta Zaremba wręczyła nagrody w konkursie ortograficznym klas II.
Pani Krystyna Król nagrodziła uczniów, którzy przeczytali najwięcej książek.
Pani wicedyrektor Ewa Orlikowska wręczyła nagrody i dyplomy dla dzieci, które zebrały największą ilość makulatury.
Wycieczka klasy IIIC
W dniach 12-13 czerwiec 2017 roku klasa III c była na wycieczce w Trójmieście. Naszą przygodę rozpoczęliśmy od wizyty w EDU Parku w Gdańsku. Robiliśmy tam różne doświadczenia chemiczne. Kolejnym punktem naszej wycieczki był koncert organowy w Katedrze Oliwskiej. Po obiedzie pojechaliśmy do Gdyni. Tam na Skwerze Kościuszki oglądaliśmy statki: okręty wojenne i piękne żaglowce. Kupowaliśmy pamiątki i lody. Pierwszy dzień wycieczki zakończyliśmy na plaży. Moczyliśmy nogi w morzu, zbieraliśmy muszelki i bawiliśmy się na placu zabaw. Noc spędziliśmy w Młodzieżowym Schronisku w Gdańsku. Było tam bardzo przyjemnie, po smacznej kolacji poszliśmy spać. Następny dzień rozpoczął się od śniadania , potem pakowanie i wyjazd w dalszą podróż. We wtorek odwiedziliśmy ZOO w Oliwie. Podziwialiśmy różne zwierzęta zamieszkujące ten Ogród Zoologiczny. Następnie pojechaliśmy do Gdańska. Tam po obiedzie w Domu Harcerza zwiedzaliśmy Gdańsk. Pan Robert – przewodnik pokazał nam wspaniałe zabytki Gdańska. Zmęczeni, ale zadowoleni z naszej wycieczki wróciliśmy wieczorem do Śliwic.
Nakrętki dla Łukasza i inne informacje
Zakończyliśmy akcję zbierania nakrętek dla Łukaszka Gradowskiego. W ciągu II semestru udało nam się zebrać aż 203,5 kg. Wszystkie przekażemy rodzicom chłopca. W I semestrze zbieraliśmy nakrętki dla Leosia. Rodzice chłopca 122,5 kg nakrętek odebrali w styczniu. Wynik końcowy zbiórki nakrętek wynosi aż 326 kg. Gratulacje i podziękowania - dla uczniów i ich rodziców , lub dziadków, lub .....
Ponadto: zgromadziliśmy 4 kg płyt DVD i CD, 50 kg tonerów i tuszy, 42 kg baterii
Podsumowanie zbiórki makulatury
W tym roku uczniowie naszej szkoły również okazali się być wielkimi przyrodnikami, bowiem w trosce o ochronę przyrody zebrali łącznie prawie 7,7 ton makulatury. Taką ilość odebrali uczniowie Jakub Zieliński i Kacper Muszyński pod opieką pani Emilii Czapskiej i pana Tomasza Czapskiego, którym serdecznie dziękujemy za ofiarną bezinteresowność.

Osobne podziękowania należą się uczniom, którzy przynosili makulaturę.
W całej szkole było ich 135.

Rekordzistką okazała się znów Wiktoria Łukawska, która w tym roku dostarczyła rekordową ilość makulatury -
- ponad 800 kg.

Ponad 400 kg - taki wynik osiągnęli: Karol Dobek i Marta Zielińska
( w/w uczniowie oprócz nagród książkowych w nagrodę pojadą na wycieczkę).
Ponad 300 kg dostarczył Mateusz Janecki,
a ponad 200 kg- -Marcel Dietrich, Anastazja Smaglińska i Alicja Suszek.

Ponad 100 kg przynieśli: Mikołaj Gibas, Paweł Koziński, Nikodem Michalski, Julia Trzaskowska, Igor Trzaskowski, Marta Andrearczyk, Patrycja Mechlińska, Michał Paul, Jakub Zieliński, Maja Mechlińska i Nikola Witkowska.

Wszystkich uczniów zachęcamy do dalszego zbierania makulatury, bo zebrana 1 tona makulatury, to uchronionych przed wycięciem aż 17 drzew.
Wyniki Szkolnego Konkursu Przyrodniczego "Odkrywca Tajemnic Przyrody"
Po rozwiązaniu zadań II etapu wyłonieni zostali Odkrywcy Tajemnic Przyrody w kategorii klas. I tak kolejne miejsca w poszczególnych klasach zajmują:
klasy czwarte: Łukasz Belicki, Paweł Koziński, Jakub Grzonka
klasy piąte: Łukasz Belke, Kamil Matern, Maciej Krajewski
klasy szóste: Marta Hulisz, Patrycja Mechlińska, Dominika Tryc
Zwycięzcom Konkursu serdecznie gratulujemy!
39. SPOTKANIA Z PIOSENKĄ DZIECIĘCĄ

Po raz kolejny zespół "Wokalin" zaprezentował się na scenie
w Tucholskim Ośrodku Kultury.
Po wstępnym przesłuchaniu konkursowym, które odbyło się 10 maja 2017r. zespół został zaproszeny do udziału w gali finałowej na rynku w Tucholi z okazji Dnia Dziecka, gdzie zaprezentował się
w piosence "Do słońca leć"
Zespół w składzie: Patrycja Gołek, Dominika Tryc, Alicja Suszek, Julia Witkowska, Szymon Selka, Patrycja Mechlińska, Izabela Szamocka przygotował Roman Mechliński.
DZIEŃ DZIECKA :)

Pierwszego czerwca dyrektor i pracownicy Gminnego Ośrodka Kultury zaprosili nas na obchody Dnia Dziecka.
Cóż się tam działo ....! Ci, którzy byli - widzieli, pozostali mogą obejrzeć poniżej ;)
Zabawa była fantastyczna.
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Uczniowie klas czwartych jak co roku odbyli kurs na kartę rowerową. Przeszli przez wiele etapów wiadomości i umiejętności praktycznych, które miały na celu przygotowanie do odpowiedzialnego uczestnictwa w ruchu drogowym.
Jednym z takich etapów jest pierwsza pomoc przedmedyczna. Tych wiadomości i ćwiczeń praktycznych dostarczył jak zwykle niezawodny pan Grzegorz Zieliński, któremu bardzo dziękujemy za przeprowadzenie szkolenie.
Strona 1 z 32 1 2 3 4 > >>
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.